سیستم آموزشی مقصر است…

3 08 2008

امروز توی اتوبوس نشسته بودم خواستم یک آماری بگیرم ببینم اوضاع چطوریه گوشی رو از توی جیبم در آوردم و بلوتوث رو روشن کردم و find رو زدم بیشتر از 12 تا blutooth روشن برای یک اتوبوس که نهایتا 50 نفر سرنشین داشت به نظرم جالب بود خلاصه حس فوضولی (کنجکاوی سابق)بیشتر گل کرد و اسم بلوتوثم رو عوض کردم و خودتون هم احتمالا حدس زدید چی گذاشتم.

5 دقیقه بعد دنیای کلیپ ها و عکس های مزخرف بود که برای من فرستاده می شد و بعضی ها که فکر می کردن خیلی باهوشن با نرم افزار های هک بلوتوث می خواستن منو هک کنن دو تا ایستگاه جلوتر از اتوبوس پیاده شدم و واقعا به حال خودم تاسف خوردم که چرا باید اینجوری باشه؟ تقصیر کیه؟ مشکل کجاست؟

 متاسفانه عده ی زیادی از ما ایرانی ها وقتی یک تکنولوزی جدید رو می بینیم سعی می کنیم از اون برای خالی کردن کمبود های درونی خودمون استفاده کنیم یعنی خیلی رک و راست می خوام بگم خیلی از ما فرهنگ استفاده از این وسایل رو نداریم حقیقت اینه که ما مقصر نیستیم سیستم آموزشی ما مقصره.

در سیستم آموزشی که تکنولوزی هیچ جایی نداره در مدارسی که آوردن سی دی ممنوعه دانش آموزانی که اجازه ندارن موبایل سر کلاس بیارن خب معلومه وقتی فضای آزادی پیدا می کنن خودشون رو گم می کنن متاسفانه هر بلایی سر ما داره در میاد به خاطر نوع آموزش دیدن ماست ما در دوره ی دبیرستان فهمیدیم قوانینی هست که می شه اونا رو پیچوند ما موبایل مدرسه میاریم با این که موبایل آوردن ممنوعه چون معلوم نیست چرا ممنوعه سی دی رد و بدل می کنیم با این که خلاف قوانین مدرسه هست و هیچ کس هم کاری به ما نداره 

متاسفانه ما ایرانی ها از مشکلات بزرگی که داریم اینه که بجایی که با تکنولوزی دوست بشیم و ازش به بهترین نحوه ممکن استفاده کنیم با اون می جنگیم وقتی شکست خوردیم طرف اون تکنولوزی می ریم و ایبار تکنولوزیه که ما رو پس میزنه و به ما میگه شما در حد من نیستید

این که ما امروزه نمی تونیم از تکنولوزی های جدید مثل موبایل و اینترنت درست استفاده کنیم به خاطر ضعف فرهنگی ماست که باید در دوره آموزشی حل می شده ولی نشده و اینه حال ور روز امروز ما

 مطالب ما را از طریق فید دنبال کنید اگر نمی دانید فید چیست اینجا کلیک کنید

کارها

Information

8 responses

3 08 2008
ahmadreza

سلام به نکته خیلی خوبی اشاره کردی .به نظر من باید تمام گوشی های بلوتوث دار رو جمع کنند. این تنها راه نجات این ملت هست. اگر آمار کشته های بلوتوث و… رو ببینی به نتیجه من می رسی. 😀

3 08 2008
سروش

شاید اون دوازده تا هم خواسته بودن مثل شما آمار بگیرن. و با فرستادن این فایل ها خواستن وضعیت رو بسنجن. احتمالا اونا هم کلی تاسف خوردن که هر چی فایل می فرستن طرف میگیره.
D:

3 08 2008
hossein

باهات موافقم واقعا ما سیستمک آموزشی گندی داریم

3 08 2008
ayyoob110

من که اسم بلوتوثمو گذاشتم Visualization اصلا برام هیچ چی نمیفرستن 🙂

3 08 2008
gaffhalf

سلام دوست عزیز با تبادل لینک موافق هستی؟
اسم وب مرا -فریاد کوتاه- بگذار و بهم خبر بده
ممنون
یا علی

3 08 2008
egez

بله واقعا
يكي از دوستاي من اسم بلوتوثشو گذاشته : چنگيز خان

3 08 2008
pirmoghan

کاریش نمیشه کرد .من فکر کنم حالا حالا از این معظلات رو ما باهاش دست به گریبانیم

4 08 2008
امین

سیستم آموزشیکه کم ما خودمون مشکل داریم….خودمون………………………تازه هم این ره که ما می رویم …….به ترکستان که نه به موتور خونه ی جهنم هم نمی رسه.خوشحال میشم بازم بهم سربزنی………………

پاسخی بگذارید

