ورد پرس متشکرم

25 07 2008

الان تقریبا ساعت  1 بامداد  جمعه 4 مرداد ماهه که من دارم این پست رو مینویسم همیشه دوست داشتم وبلاگم توی یکی از بخش های داشبورد ورد پرس باشه الان که اومدم و دیدم واقعا خوشحال شدم آخه لینک وبلاگ من توی بخش بیشترین رشدها(Fastest Growing WordPress.com blogs)بود خلاصه این که دیگه نتونستم خودم رو کنترل کنم و اومدم این پست رو دادم و همینجا از همه ی کسانی که طی این یک هفته به من کمک کردن تا پا بگیرم و وبلاگ نویسی رو شروع کنم واقعا ممنونم.

کارها

Information

One response

25 07 2008
ayyoob110

وردپرس لذت بخش ترین سرویس وبلاگ نویسیه! امیدوارم وبلاگت یه روزی جزو 5 وبلاگ برتر بشه! لینک متقابل رو گذاشتم موفق باشی

پاسخی بگذارید

