تحریم با طعم گوگلی!!!

19 07 2008

چند وقت پیش توسط همشهری آنلاین متوجه شدم که گوگل هم دنیای مجازی مثل second life راه انداخته اسم این سرویسش هم Lively گذاشته زمانی که برای دانلودش رفتم و روی لینک دانلود کلیک کردم با ارور Not Found  مواجه شدم.

 خب اولش یکم تعجب کردم گوگل و این حرفا…بیخیال شدم فردا که اومدم دوباره با همون مشکل مواجه شدم داشتم یک نوشته از بامدادی می خوندم که درباره ی تحریم و اینجور حرفا بود یه چیزی به سرم زد با VPN رفتم وبا خیال راحت دانلود کردم.اگه این روشی باشه که گوگل بخواد از این طریق کاربران ایرانی رو محدود می کنه باید بگم خیلی ناجوانمردانست.

کارها

Information

4 responses

20 07 2008
علی

یعنی گوگل هم آره؟
امیدوارم فقط یک اشتباه فنی بوده باشه

20 07 2008
سيا

اسم وبلاگت معناي خوبي نداره . پيشنهاد ميكنم عوضش كني . و در ضمن موفق باشي

20 07 2008
نمایشگاه مجازی

در مورد تحریمات من دارم یه کارهایی اینجا می کنم
تالار های گفتمان بخش ساسی – مبارزه با تحریمات رو بخون
http://fargard.com

22 07 2008

پاسخی بگذارید

