سرآغاز…

19 07 2008

سلام

ممنون از این که این جا اومدید و دارید اولین پست وبلاگ من رو می خونید. پس قبل از هر چیز این گل برای همه ی شما دوستان گل خواننده می دونید من زیاد به نوشتن وارد نیستم اما بی اطلاع هم نیستم امیدوارم با همکاری دوستان وکمکی که به من می کنید بتونم وبلاگ خوبی برای شما عزیزان درست کنم و اوقات خوبی رو در کنار هم بگذرونیم می دونید من به طرز عجیبی انتقاد پذیرم و باور کنید خیلی خوشحال می شم اگه مشکلاتم رو بهم بگید.

   بزارید یکم از خودم بگم:سنم زیاد نیست و مثل بقیه بچه های وبلاگ نویس هنوز موهام سفید نشده  خیلی دوست دارم یاد بگیرم و یاد بدم.هفت ساله که بودم بابا برای کارش یک پنتیوم 1 خرید که البته هنوزم دارش من از همون موقع ها از سرو کول این سیستم بالا می رفتم (از سرو کول نرم افزارش منظورمه) تا الان رکورد دار از بین بردن اطلاعات کاری بابامم و هنوز کسی رو نمیشناسم که تو این کار از من جلوتر باشه اینقدر این کار رو کردم تا بابایی دو سال بعد برام یک Pc خرید البته این یکی مثل قبلی در پیت نبود.

    از همون روز اول که برام سیستم گرفتن عشق اینترنت شدم و البته به خاطر سنم خانواده کمتر اجازه می دادن بیام تا این که اینقدر شبانه قاچاقی connect شدم که دیگه براشون عادی شد. می تونم بگم حدود یک سال و دو ماه و سه روز و …(با اقتباس از خواننده ی معروف بنیامین) رو پشت صفحه های لود سایت ها منتظر بودم تا این که بازم بابایی که خیلی دوست دارم بهش از همین جا یک گل تقدیم کنم اما می ترسم دیگه بلاگ برای خیلی از خواننده های گل بالا نیاد(به خاطر سرعت زیاد اینترنت!!!) برام یک خط پرسرعت گرفت و حالا من در خدمتتونم خوشحال می شم اگه نظرتون رو در باره ی بلاگ بدونم پس فعلا…

کارها

Information

One response

20 07 2008
نیما

سلام دوست عزیز،
امیدوارم که وبلاگی پر بیننده و پر از مطالب مفید داشته باشی.
keep goin on

پاسخی بگذارید

